FIVB Beach Volleyball World Tour

Datum Evenement: 14-6-2017 - 18-6-2017 Exporteer Evenement naar Outlook

FIVB Beach Volleyball World Tour

 

Van 14 tot en met 18 juni 2017 vindt er in Den Haag opnieuw een uniek volleybalevenement plaats. Op de gloednieuwe Sportcampus Zuiderpark wordt dan tegelijkertijd de FIVB World Tour Beachvolleyball én de FIVB Volleyball World League gespeeld. Het is voor het eerst in de geschiedenis van de wereldvolleybalfederatie (FIVB) dat beide toernooien op hetzelfde moment op dezelfde locatie worden gespeeld. De organisatie is in handen van de Nevobo (Nederlandse Volleybal Bond) en TIG sports.

Wil jij meewerken aan de organisatie van dit unieke volleybal evenement en geweldige ervaring opdoen? Word dan EventMaker bij de World Tour Beachvolleyball!

Word jij EventMaker tijdens de World Tour Beachvolleyball? Dan is het goed om een aantal dingen te weten. Lees de onderstaande informatie daarom goed door.

 

Wat vragen we van jou?

  • We vragen alle EventMakers tenminste op donderdag 15 juni en vrijdag 16 juni en één van beide weekenddagen (zaterdag 17 juni of zondag 18 juni) beschikbaar te zijn. Voor sommige functies wordt een langere beschikbaarheid gevraagd, zie functiebeschrijvingen hieronder). Let op: op woensdag duurt de shift van 12:00 tot 22:30. Op donderdag, vrijdag en zaterdag duurt de ochtend shift van circa 7:30 tot circa 15:00 en de middag(/avond) shift duurt van circa 15:00 tot circa 23:30. Op zondag is de shift van 12:00 tot 18:00. 
  • EventMakers zijn op 14 juni 2017 minimaal 16 jaar oud (met uitzondering van een aantal functies, waarvoor je minimaal 12 of 14 jaar oud moet zijn);
  • EventMakers beheersen in elk geval de Nederlandse óf de Engelse taal;
  • Alle EventMakers tekenen een vrijwilligersovereenkomst;
  • We vragen van alle EventMakers veel enthousiasme, inzet, gastvrijheid en passie voor het evenement.

 

Wat krijg je van ons?

Vrijwilligers maken het evenement! Omdat EventMakers voor ons heel belangrijk zijn, garanderen we dat er goed voor je gezorgd wordt. Dat doen we op de volgende manieren:

  • Je ontvangt een gaaf kledingpakket in de stijl van het evenement;
  • Je krijgt goed te eten en te drinken tijdens het evenement;
  • We zorgen voor goede informatievoorziening;
  • Alle EventMakers ontvangen een certificaat na afloop van de World Tour;
  • De organisatie denkt mee over (betaalbare) overnachtingen in (de omgeving van) Den Haag. Reis- en verblijfkosten worden echter niet vergoed.

 

Ligt je interesse meer bij het volleybal in de zaal? Dan kan je ook als vrijwilliger aan de slag bij de FIVB Volleyball World League. Opgeven voor dit evenement kan bij de Nevobo via vrijwilligers@nevobo.nl

 

Functies

Tijdens de FIVB World Tour Beachvolleybal worden EventMakers op verschillende functies ingedeeld. Onderstaand worden de verschillende functies weergegeven. Per functie wordt een beschrijving gegeven van het team, de functies, jouw talent en de benodigde beschikbaarheid.

Het team

Het team services zorgt ervoor dat alle betrokkenen van het evenement gastvrij worden ontvangen en altijd bij hun terecht kunnen voor vragen en/of opmerkingen. Je bent het gezicht van het evenement.

De functies

Hospitality / VIP host(ess) (vol)

Binnen de functie hospitality werk je als gastheer of gastvrouw mee bij de VIP lounge. Je zal onder andere de gasten welkom heten, de gastenlijst checken en polsbandjes uitdelen.

Gevraagde beschikbaarheid van 16 t/m 18 juni.

Hotel informatiebalie (vol)

Als medewerker achter de informatiedesks in de hotels waar de beachvolleybal atleten verblijven (Novotel World Forum), ben je het eerste aanspreekpunt voor atleten en mensen van de organisatie.

Gevraagde beschikbaarheid van 13 t/m 18 juni.

Vrijwilligers Services/ Crew Café (vol)

Je helpt bij alle zaken rondom het vrijwilligersmanagement. Je bemant de vrijwilligersinformatie-balie in het Crew Café en bent aanspreekpunt voor EventMakers. Je bent bereid om bij te springen bij de crew catering en het café netjes te houden. Je kan ook als vrijwilligersfotograaf aan de slag gaan. Hiervoor is enige ervaring als fotograaf verplicht.

Gevraagde beschikbaarheid van 12 t/m 18 juni.

Jouw talent

Vind je het leuk om contact te hebben met mensen en onze gasten en bezoekers een gastvrij gevoel te geven? Ben je servicegericht, communicatief vaardig, stressbestendig en vriendelijk en beheers je de Nederlandse en de Engelse taal? Dan pas jij perfect in dit team!

Het team

Het team logistieke zaken is verantwoordelijk voor alle logistieke en operationele zaken rondom het evenement. Dit zijn onmisbare functies om het evenement een succes te maken!

De functies

Verwijzer

Als verwijzer controleer je op polsbandjes en sta je de bezoekers vriendelijk te woord bij de stadionopgangen.

Gevraagde beschikbaarheid van 14 t/m 18 juni.

Chauffeur (vol)

Chauffeurs rijden atleten en officials tussen de Sportcampus en het hotel rond. Je bent minimaal 3 jaar in het bezit van een rijbewijs.

Gevraagde beschikbaarheid 12 t/m 19 juni, hele dagen.

Runner Perscentrum (vol)

Als runner perscentrum dien je als schakel tussen de perstribune en het perscentrum. Als runner voorzie je de mensen op beide locaties van de informatie die ze op dat moment nodig hebben.

Gevraagde beschikbaarheid van 14 t/m 18 juni.

Persfotograaf (vol)

De persfotograaf legt het evenement vast op beelden en levert deze aan zowel team communicatie als de pers. Enige ervaring als fotograaf is hiervoor verplicht.

Gevraagde beschikbaarheid van 14 t/m 18 juni.

Jouw talent

Heb jij oog voor logistieke zaken? Heb je een hands-on mentaliteit en ben je servicegericht, stressbestendig en vriendelijk? Dan pas jij perfect in het logistieke team!

Het team

Het team competitie zorgt ervoor dat alle praktische zaken rondom de wedstrijden in goede banen wordt geleid. Dit team schept de randvoorwaarden om de wedstrijden goed te laten verlopen.

De functies

Ballenrollers

Ballenrollers geven de bal op het juiste moment aan de atleten en rapen wanneer nodig ballen op van het speelveld. De kinderen worden voorbereid op hun taak. Kinderen vanaf 8 jaar mogen zich voor deze functie opgeven.

Gevraagde beschikbaarheid 14 t/m 18 juni (op woensdag ochtend 14 juni wordt een training verzorgd).

Sand Leveler

Als sand leveler strijk je het zand op het speelveld gedurende de wedstrijd glad. Dit is een fysiek klusje waardoor het gewenst is dat je in goede conditie bent. 

Gevraagde beschikbaarheid 14 t/m 18 juni.

Scoreboard operator

Als scoreboard medewerker houd je de stand van de wedstrijden bij op het scorebord.

Gevraagde beschikbaarheid 14 t/m 18 juni (op woensdag ochtend 14 juni wordt een training verzorgd).

Statisici

Je helpt de organisatie bij het verwerken van de statistieken van de wedstrijden. Enige kennis van beachvolleybal is hiervoor een vereiste. 

Gevraagde beschikbaarheid 14 t/m 18 juni (op woensdag ochtend 14 juni wordt een training verzorgd).

Begeleider atleten

Je zorgt ervoor dat de atleten goed verzorgd worden op het court. Je geeft bijvoorbeeld water aan of zorgt voor schaduw in de pauzes.

Gevraagde beschikbaarheid 14 t/m 18 juni (op woensdag ochtend14 juni wordt een training verzorgd).

Anti Doping (vol)

Je wordt ingezet als chaperonne om de dopingscontroles van atleten soepel te laten verlopen. Je begeleidt de atleten en bent aanspreekpunt voor de dopingautoriteit. Deze funcite onder voorbehoud. 

Gevraagde beschikbaarheid 14 t/m 18 juni.

Jouw talent

Ben jij gek van beachvolleybal, jong en heb je een goede conditie? Ben je een teamplayer die communicatief vaardig, servicegericht, stressbestendig en flexibel is? Kom dan dit team versterken!

Het kan natuurlijk zo zijn dat alle functies jou leuk lijken om te doen. Geef dan bij je eerste voorkeursfunctie aan geen voorkeur te hebben.

Print

Name:
Email:
Subject:
Message:
x