Het team
Het team logistieke zaken is verantwoordelijk voor alle logistieke en operationele zaken rondom het evenement. Dit zijn onmisbare functie om het evenement een succes te maken!
De functies
Side-Events
Bij deze functie help je mee bij de basketballclinics die gegeven worden op de oefenveldjes buiten naast het stadion.
Gevraagde beschikbaarheid van vrijdag 7 t/m zondag 9 juli.
Transport (vol)
Chauffeurs rijden atleten en officials tussen Museumplein en het hotel waar de atleten verblijven rond. Je bent minimaal 3 jaar in het bezit van een rijbewijs.
Gevraagde beschikbaarheid 6 t/m 10 juli, hele dagen.
Hospitality (vol)
Je bent werkzaam in de VIP Lounge, atleten lounge of voor de pers. Je dient hier als gastheer of gastvrouw en bent eerste aanspreekpunt voor de VIP gasten, de atleten en/of pers.
Gevraagde beschikbaarheid van vrijdag 7 t/m zondag 9 juli.
Ticketing
Je bent werkzaam bij de ingang van het stadion of staat gepositioneerd op één van de opgangen van het stadion. Je controleert hier op toegangskaartjes en heet mensen vriendelijk welkom.
Gevraagde beschikbaarheid van vrijdag 7 t/m zondag 9 juli.
Logistieke Ondersteuning (vol)
Je ondersteunt de catering, helpt mee met het team wat de entertainment van het evenement regelt of bent werkzaam in het productieoffice. Dit het centrale punt voor de organisatie.
Gevraagde beschikbaarheid van vrijdag 7 t/m zondag 9 juli.
Jouw talent
Heb jij oog voor logistieke zaken en heb jij de spierballen om materialen te sjouwen? Heb je een hands-on mentaliteit en ben je servicegericht, stressbestendig en vriendelijk? Dan pas jij perfect in het logistieke team!