ABN AMRO Open 2023

ABN AMRO Open 2023

Datum Evenement: 11-2-2023 11:00 - 19-2-2023 23:00 Exporteer Evenement naar Outlook

ABN AMRO Open 2023

 

Op dit moment is het alleen mogelijk om je in te schrijven op de reservelijst. Dit kan je doen door middel van het sturen van een e-mail naar team@eventmakers.nl

Bij het ABN AMRO Open zit je boven op het tennis. Toptennis, want sinds 1974 stonden er talloze legendes op de baan in Rotterdam Ahoy. Van Okker tot Ashe, van Borg tot Connors en van Hewitt tot Federer: dit prestigieuze ATP 500-toernooi is al bijna een halve eeuw een podium voor de huidige én aanstaande wereldtop. Tegelijkertijd is het sinds 2009 ook een strijdtoneel voor rolstoeltennis op het allerhoogste niveau, met deelnemers als Houdet, Fernandez en Reid. Deze goede reputatie dankt het ABN AMRO Open aan zijn constante zoektocht naar vernieuwing, waardoor het is uitgegroeid tot een veelzijdig evenement voor iedereen: zakelijk en privé, jong en oud, sportief en maatschappelijk geïnteresseerden.

Wil jij samen met ons een steentje bijdragen aan dit gave tennistoernooi? Meld je dan aan als EventMaker voor ABN AMRO Open 2023!

Wat krijg je van ons?

Vrijwilligers maken het evenement! Omdat EventMakers voor ons heel belangrijk zijn, garanderen we dat er goed voor je gezorgd wordt. Dat doen we op de volgende manieren:

  • Je ontmoet veel nieuwe mensen en krijgt een uniek kijkje achter de schermen van een fantastisch evenement;
  • Je ontvangt gave kleding in de stijl van het evenement;
  • Je krijgt goed te eten en te drinken tijdens het evenement;
  • We maken op een persoonlijke manier kennis met je en kijken hoe we jouw talent het beste kunnen inzetten.

Wat vragen we van jou?

  • Voor het evenement is de voorwaarde dat je minimaal 3 dagen beschikbaar bent;
  • EventMakers zijn op 11 februari 2023 minimaal 16 jaar oud;
  • EventMakers beheersen in elk geval de Nederlandse óf de Engelse taal;
  • Alle EventMakers tekenen een vrijwilligersovereenkomst;
  • We vragen van alle EventMakers veel enthousiasme, inzet, gastvrijheid en passie voor het evenement;
  • Reis- en verblijfkosten zijn voor eigen rekening.

Functies

Tijdens ABN AMRO Open worden EventMakers op verschillende functies ingedeeld. Onderstaand worden de verschillende functies weergegeven. Per functie wordt een beschrijving gegeven van het team, de functies, jouw talent en de benodigde beschikbaarheid.

 

Informatiebalies en accreditatiebalie

In Ahoy worden er tijdens het evenement balies ingericht die dienen als Informatiebalie of accreditatiebalie. In dit team zorg je ervoor dat bezoekers goed geïnformeerd worden en help je ze als ze vragen hebben. Bij de informatiebalie kunnen bezoekers al hun vragen kwijt en kunnen bezoekers eventueel merchandise aanschaffen. Bij de accreditatiebalie help je bij het maken en uitgeven van de toegangspassen aan alle verschillende doelgroepen en/of help je bij het klaarleggen, verstrekken en verkopen van toegangstickets.

Toegang Loges

Bij het ABN AMRO Open zijn er verschillende hospitalityarrangementen die afgenomen worden. Deze groepen hebben toegang tot een van de verschillende loges op de vloer van de arena en kunnen daar het tennisspectakel bewonderen. Jij zorgt ervoor als gastheer/-vrouw dat de juiste groepen toegang krijgen tot de juiste loges en bent aanspreekpunt.

 

Verwijzer

Vrijwilligers binnen dit team staan op de verschillende plekken in Ahoy om de bezoekers te verwijzen naar de juiste zitplaats. Je bent een echte gastheer of gastvrouw en vindt het leuk om met mensen in contact te zijn.

Ticketscanner

Om de wedstrijden bij te wonen, kunnen bezoekers kaartjes kopen. Je scant de kaartjes van de bezoekers. Je bent het gezicht van de ABN AMRO Open en werkt in het hart van het evenement!

Allround EventMaker

De vrijwilligersfuncties en de daar bijbehorende aantallen zijn zorgvuldig geïnventariseerd, samen met alle coördinatoren. Uiteraard is het spannend om te zien of tijdens de ABN AMRO Open ook daadwerkelijk alles uitpakt zoals we bedacht hebben. Het kan zijn dat er op bepaalde plekken op belangrijke momenten te weinig vrijwilligers zijn ingedeeld, dat er juist te veel mensen op één plek staan of dat er no-show is of er ziekmeldingen zijn. Op dat moment is het erg fijn om als organisatie snel te kunnen schakelen en vrijwilligers vanuit de allround poule in te kunnen vliegen op plekken waar het op dat moment hard nodig is. Team EventMakers heeft een nauw lijntje met alle andere coördinatoren om te monitoren waar wanneer extra hulp benodigd is.

Print

Name:
Email:
Subject:
Message:
x